Print Friendly and PDF
01/2018

TECHWIN: 25 JAAR TEAMWERK

POLYCLOSE 2018... en luisteren naar onze klanten

Op de Polyclose beurs hebben wij met vele van onze klanten, in een ontspannen sfeer, met een hapje en een drankje, het jubileumjaar van TECHWIN ingezet. Onze medewerkers maakten van de gelegenheid gebruik om samen met de aanwezigen te toasten op de goede samenwerking.

En er is geen geheim: 25 jaar samenwerken doe je door hard te werken en vooral door goed naar de klanten te luisteren. Wij hebben trouwens vele interessante suggesties gekregen, waaronder het belang van ondersteuning bij het gebruik van de software. Eén van de troeven van TECHWIN en meteen ook de stimulans om de komende jaren op dit elan verder te gaan.

TECHWIN...en software ontwikkeling als een continu proces

TECHWIN beschouwt de ontwikkeling van software voor de schrijnwerkerij als een  continu proces. Bovendien moeten alle schakels in dit proces goed op elkaar aansluiten. Wij gaan steeds uit van de noden van de klant.

Na een grondige analyse, optimaliseren wij steeds onze standaardversies in functie van de vragen en situaties bij onze klanten.  Onze softwareontwikkelaars worden bij het hele proces betrokken, ze begrijpen het toepassingsgebied zeer goed en daardoor kunnen ze zelf ook bruikbare ideeën toevoegen. De implementatie, uitwerking op maat van de klant, de documentatie en de verschillende testen maken dit gedeelte van het proces compleet.

Elke nieuwe release is dan een mix van "het laaghangende fruit" of eenvoudige verbeteringen en moeilijkere functionaliteiten, waarvoor we flink wat "bijbouwen". Daardoor beschikken onze klanten steeds over stabiele en bruikbare software getoetst en opgebouwd vanuit concrete situaties.

TECHWIN...en de aandacht voor opleiding en support

Om de nieuwe functionaliteiten bij de gebruiker te installeren en de nodige opleiding te geven, staat onze supportafdeling paraat.
Dit is trouwens de sterkte van TECHWIN.

Wij streven ernaar om klanten voldoende op te leiden zodat ze zelf in staat zijn onze producten optimaal te gebruiken. In het standaard onderhoudscontract zit tevens een halve dag per jaar interventie bij de klant inbegrepen. Zo zijn wij en de klant zeker, dat zij de software volledig beheersen en er het maximum rendement uit kunnen halen.

Als er bij het gebruik toch vragen zijn, kunnen onze klanten steeds bellen naar de support hotline. Ervaren medewerkers bemannen deze lijnen en helpen gebruikers onmiddellijk terug op weg.

Om onze responstijd verder te optimaliseren en de continuïteit te blijven garanderen  hebben we vorig jaar deze afdeling nog versterkt met een extra medewerker.

Voor meer informatie,

Contacteer ons vrijblijvend

 

Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen worden beheerd in uw browser of de apparaatinstellingen.