TECHWIN is de softwarespecialist voor de schrijnwerker. Onze productenfamilie bestaat uit het planningspakket JoRPA, het calculatiepakket voor ramen en deuren JoPPS en het werkvloeropvolgingspakket JoSS. Hiermee bereiken wij de volledige sector van buiten- en binnen schrijnwerk. Om de sterke groei van JoRPA te ondersteunen en om dit product verder uit te bouwen, willen wij het bestaande team uitbreiden met een enthousiaste en gemotiveerde Customer Support Engineer. De voornaamste taak is de brug slaan tussen het ontwikkelteam en de gebruikers.
Uw taak:
U installeert nieuwe versies van de software bij de gebruikers.
U verzorgt de opleidingen van JoRPA
U werkt nauw samen met het ontwikkelteam om nieuwe functionaliteiten te testen en te documenteren.
U documenteert de volledige functionaliteiten van JoRPA.
U beantwoordt telefonisch of per email vragen over het gebruikt van JoRPA.
U personaliseert rapporten voor gebruikers.
Uw profiel:
U bent in staat om vlot te communiceren (Nl, Fr, En) met personen die een zeer uiteenlopende technische kennis en inzichten hebben.
U kan vlot teksten schrijven voor documentatie.
U bent vertrouwd met een relationele databank, SQL en een rapportgenerator.
U draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel.
U bent methodisch en goed georganiseerd.
U bent sterk analytisch met een hoog probleemoplossend vermogen.
U genoot een hogere opleiding en beschikt over enkele jaren ervaring.
Ons aanbod:
Wij zijn een dynamisch bedrijf dat ruimte biedt voor initiatief, eigen verantwoordelijkheid en persoonlijke ontwikkeling. Voor deze uitdagende en belangrijke functie bieden wij u een pakket zeer aantrekkelijke loonvoorwaarden en een bedrijfswagen aan. Deze functie kan voltijds of deeltijds ingevuld worden, in loondienst of op freelance basis.
Interesse? Stuur dan uw sollicitatie naar:
André De Weerdt andre.de.weerdt[at]techwin.be
Ontdek onze pakketten
Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen worden beheerd in uw browser of de apparaatinstellingen.